duminică, 10 aprilie 2011

Te uita cum ninge-n aprilie...

Te uita cum ninge-n Aprilie

Te uitã cum ninge-n aprilie...
Spre geamuri, romane, priveste
Si-asteapta sa-ti ninga in gura
Cu banii cazuti de pe luna.

Si-arata cu mana afara,
La radio s-asculti toata stirea,
Cu toti cetatenii din tara
Ce se mira ca ninge-n aprilie...


Stateam azi si ma uitam cum ninge la jumatatea lunii Aprilie... Deodata mi-am adus aminte de vestita poezie a lui Bacovia numita "Decembre" si m-am gandit sa incerc sa fac o adaptare...Am luat o foaie si un pix si am inceput sa scriu...dupa un indelungat timp de aproximatic 10 minute mi-a venit inspiratia si am scris aceste versuri. Recunosc ca nu este o adaptare prea buna dar in viitor voi incerca sa fac ceva mai interesant. Deocamdata vreau sa las la alegerea voastra daca va place sau nu poezia. Puteti sa va dat cu parerea alegand una din casutele de la sfarsitul articolului (Parerea ta conteaza) sau lasand pur si simplu un comentariu. Dupa cum spuneam, PAREREA VOASTRA CONTEAZA!

Niciun comentariu: